21 Feb 2016

X Ambassadors - Renegades






Heja hejeczkaaa ! Zdjęcia ze śniegowego, magicznego i tym razem bardzo słonecznego Zakopanego! :D Uzyskanie tego efektu nie było łatwe, bo musiałyśmy wejść na dach, na który prawdopodobnie nie wolno było wchodzić, więc sporo ryzykowałyśmy :D Bardzo przyjemne miejsce do robienia zdjęć - serdecznie polecam :D Następnym razem będzie coś innego, coś związanego  z moim wyjazdem do Włoch :) 
A ja tym czasem wracam do matmy :///


















Btw - Mam na sobie genialną bluzę, którą udało mi się złapać na wyprzedaży u pewnej dziewczyny, zapewne niektórzy doskonale wiedzą o kim mowa :D


I coś na pozytywną noc z książką :*  PATATAJ 




10 comments:

  1. Unicorn :) 💖

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Widok na Giweont - boski. Fotki świetne! Pozdrawiam :)

    goralkacarla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Warto było wejść na dach dla takiego efektu ! Zdjęcia sa przepiękne, nie sądziłam, że jeszcze w Polsce może być tak piękna zima *.* Chyba zbyt długo nie byłam w Polskich górach.
    Bluza jest świetna i bardzo słodka !
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojjjj warto warto było! Dla takiego widoku zawsze! To w takim razie koniecznie musisz pojechać :D

      Delete