19 Aug 2015

STRIPS ON THE WAY





                 Przez ostatnie kilkanaście dni przeżywałyśmy z Kingą (moją siostrą) maraton sesji. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych sposobów na odpoczynek. Wybranie  i przygotowanie zdjeć to jedyna rzecz, która nigdy mi się nie znudzi
i zawsze będzie sprawiać mi tyle samo radości :D


















 Zdjęcia zrobione najszybciej w naszej sesyjnej historii z Kingą, dobrze mieć przy sobie takiego fotografo - pomocnika :D Miejsce wybrane spontanicznie, ale strasznie się cieszę, że padło właśnie na to. Spódniczka w paski potrzebowała takiego tła :) 




























                        Niesamowite jest to jak czas płynie, podczas wakacji mój mózg już nie rejestruje czy to poniedziałek czy już piątek :D Nie jestem wstanie sobie przypomnieć jak zaczęły się tegoroczne wakacje, co wtedy robiłam i jak to się stało, że nie został nam nawet miesiąc. Każdy spędza wakacje na własny sposób, ale cel wszyscy mamy jeden - odpocząć! Dlatego do końca tego wspaniałego okresu wolnego czasu - życzę jak najcieplejszych, najlepszych i wartych wspominania chwil. 
Widzimy się niedługo, do zobaczenia ! :*





    Zdążyłyśmy nawet przypozować przy zachodzie słońca ( mewa gratis )  - chyba od zawsze chciałam zdjęcie tego typu ! :D



wearing :

tshirt - ZARA
skirt - ZARA
shoes - BERSHKA
necklace - H&M


2 comments: