12 Aug 2015

DESTINATION VACATION









Zabawa w tatuaże jakie widzicie na zdjęciach jest jedną z najwygodniejszych ozdób, prawie dla każdego. Cieszę się z nich bardziej niż dziesięcioletnia dziewczynka :D Zresztą uważam, że cieszą się one powodzeniem wszędzie, bo chyba każdy wielokrotnie spotkał się ze złotymi tatuażami w internecie.






                         











Bardzo chciałam uchwycić zwiewność tej sukienki, ale to nie takie łatwe. Chociaż myśle, że poszło całkiem nieźle :D















Po jednocześnie chmurach i słońcu na niebie tego dnia, trochę się przestraszyłam. Pogoda była bardzo niejednoznaczna i nie dało się z niej wiele odczytać. Dlatego długo nie wiedziałam co założę, choć sesja była planowana z lekkim wyprzedzeniem. Postanowiłam pokazać tą żółto-granatową sukienkę. (sama nie wiem w ,,liście '' :D ) Mogę szczerze powiedzieć, że to jedyna żółta rzecz w mojej szafie i choć bardzo ją lubię raczej nie zapowiada się żebym kupiła coś więcej w tym kolorze.
Korzystajcie z wakacji!!! Miłego tygodnia :* 


                                                              fot. Kinga



No comments:

Post a Comment